Goed aangekomen in LP - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Hel en Veer Flame - WaarBenJij.nu Goed aangekomen in LP - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Hel en Veer Flame - WaarBenJij.nu

Goed aangekomen in LP

Door: Hel

Blijf op de hoogte en volg Hel en Veer

11 November 2007 | Laos, Luang Prabang

Even een kort berichtje dat we veilig en wel zijn aangekomen in Luang Prabang.

Inmiddels zijn we hier al 5 dagen, we hebben 4 nachten gehad. Het is hier lekker koel, zo'n 24 tot 26 graden, dat is wel even lekker na al die hitte van de afgelopen maanden. 's Nachts koelt het ook lekker af en hoeven we ook niet met een airco te slapen, ook wel lekker stil voor de verandering. Helaas is wel op de eerste dag vanuit de hotelkamer mijn mobiele telefoon gestolen ... maar goed, op zich geen drama, jammer alleen dat ik nu al m'n gemaakte foto's kwijt ben en niet meer telefonisch bereikbaar ben.

Op 20 november vliegen we terug naar Bangkok voor de laatste 30 dagen van onze Azie-reis.